zaterdag 12 augustus 2017

Tripp Trapp in nieuwe jasjes

Al jaren maken we gebruik van onze Tripp Trapps, we hebben er twee. 
Eén wordt gebruikt als bureaustoel, de ander staat nog in de babystand. 
Deze laatste kreeg twee nieuwe jasjes, één voor de newborn set en één voor de babyset. 
Inmiddels gebruiken we alleen nog de babyset. 






De originele hoes is nogal besmettelijk...
Ik maakte deze versie, een patroon van De Hippe Uil, twee keer. 
Ook ons nichtje kreeg er één in hetzelfde stofje, een canvas van Kwantum met mintgroene sterretjes. 
MamaDeborah maakte een mooie tutorial om een gevoerde versie te maken. 






De hoes van de babyset maakte ik aan de hand van de originele hoes, 
die na 3 kinderen totaal is versleten. 
De stof is van Kokka, ik gebruikte een laag dikke fiberfill als vulling.    


















Ik deed mijn best op het doorlopen van de streepjes ;-)












Op nog veel gezellige maaltijden! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten