dinsdag 18 juli 2017

Girly Sam

Ik kocht op de jaarmarkt een tweedehands rokje voor 50 cent. 
Niet helemaal volgens mijn naaistandaard gemaakt (de streep!), maar ik werd er instant vrolijk van. 
Er lag niets bijpassende in de kast, dus dat was reden voor een nieuw shirtje. 




In de LMV van mei/juni 2017 staat een leuk shirtje in kleine maatjes, het Sam T-shirt. 
Om het shirtje een iets meer girly uitstraling te geven, maakte ik vlindermouwtjes in plaats van de 'gewone' mouwen.  
De binnenkant werkte ik af met bias. 







Alle ingredi├źnten komen uit de kast, de applicatie kocht ik ooit bij 'Van Ikke'. 





Ik maakte nog een tweede versie, een gerecycleerde. 
Zo komt dit shirt toch nog van pas. 




Summertime!!

  

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige shirtjes met die vlindermouwtjes! En die afwerking met het biaisband maakt het helemaal af, super goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Vind ze zelf ook erg schattig staan.

      Verwijderen