vrijdag 19 mei 2017

Mara blouse Compagnie M

Het lijkt nog maar gisteren dat ik een jurkje maakte voor ons pasgeboren nichtje, maar ze werd alweer 1 jaar! Een mooie gelegenheid om weer iets te maken.




En wat zat er in het pakje... 





Een lekker zomers tuniekje!  

Onlangs schafte ik de Lotta rok en de Mara blouse aan bij Compagnie M. 

Twee patroontjes die veel gebruikt gaan worden denk ik. 
Voor onze dochter staat de blouse in ieder geval ook op het wensenlijstje. 
In het stofje van het jurkje van haar nichtje...  









Ik ben echt blij met het patroon. 
Een lekker luchtig blouseje met meisjesachtige details die het afmaken. 
De volgende wordt in een heel andere stijl, ik ben benieuwd. 





Het stofje lag al een tijdje in de kast, geen idee waar ik het vond... 
De knoopjes zijn van de Action, ik hoop dat ze mooi blijven in de was. 
Iemand ervaring mee? 

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik heb er onlangs ook ééntje gemaakt voor de eerste keer maar ik vind jouw versie mooier. Het nichtje mag tevreden zijn (alhoewel het vooral de mama zal zijn denk ik :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd naar jouw versie. Ik hoop dat beide dames tevreden zijn. Altijd spannend, naaien voor iemand anders...

      Verwijderen
    2. PS: Even gespiekt naar de jouwe, maar die is toch ook erg mooi. Misschien zijn de mouwtjes wat wennen, maar wel helemaal hip nu! Leuke dingen maak je!

      Verwijderen
  2. Ik heb hier ook al een eeuwigheid de stof liggen voor een Mara, maar 't komt er maar niet van om die te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen