donderdag 16 maart 2017

Zomer!

Omdat het 'Thomasshirt' goed beviel, naaide ik er ook één voor de oudste in een lekker zomers stofje. 








Het stofje kocht ik op het Stoffenspektakel in Barneveld. 
Het bestaat al jaren, want ik herinner me dat ik al een paar zomers twijfelde om deze print te kopen. 
Onze zoon is nu zeven en zo'n wat stoerdere print is dan wel leuk. 
Hij is er zelf in ieder geval erg blij mee. 
Het shirt ligt dan ook al in de wasmand, dus geen foto op model dit keer. 

Er was nog een stukje over dat te klein was om nog een voorpand o.i.d. uit te halen. 
Wat er wel uit paste, was de boxer uit Ottobre 6/2016. 




Ik ben erg blij met dit patroon. 
Leuke boxers zijn best prijzig en ze gaan hier best hard met drie jongens. 
Nu heb ik leuke en kwalitatieve boxers uit lapjes waar ik toch weinig anders meer mee doe. 
Het elastiek kocht ik bij Eulalie.  





We naaiden er direct nog één uit een ander overschotje. 
De boxer valt mooi, de zoon vindt het prima zitten (en dat zegt hier nog wel wat ;-)). 
Wel nam ik een maatje kleiner, 128-134 terwijl hij normaal 134-140 draagt en dat zit nog ruim genoeg.
  
Geen excuus meer voor restlapjes dus... 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen