dinsdag 16 september 2014

Swap!

Een tijdje geleden kwam ik op de site van Bertine, Creatine Handmade. Zij maakt hele mooie dingen: borstvoedingskettingen, wagenspanners en nog veel meer. Ik viel als een blok voor de bijtringen van beukenhout en katoen. Nu is bestellen niet moeilijk, maar ik stelde een swap voor. En Bertine was enthousiast!

Ik kreeg van haar twee mooie bijtringen. De ene is een cadeau voor mijn aankomende neefje/nichtje. Deze kan ik dus nog niet laten zien, maar ik kan wel vertellen dat het een erg mooie ring is geworden! Er was er ook een voor onze Thomas. De middelste kraal is gemĂȘleerd blauw, daarin komen precies de kleurtjes van de andere kralen terug. Erg mooi!






Goedgekeurd en in gebruik genomen...






Ze koos het stofje Nightfox van Lillestoff. Goede smaak! Ik had verder de vrije hand voor een setje voor haar jongste zoon. Ik maakte een vestje (Ottobre 4/2013) en broekje (Ottobre 1/2012) in maat 80.






Mijn favoriete model van dit moment: met elastiek en koordje.






Om de zak wat te breken sneed ik (voor de eerste keer) een tekst uit flexfolie. De kleur komt niet echt over op de foto. 










Dit was het resultaat van een hele leuke en geslaagde swap!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog heb je. Ik ontdekte het daarnet via je antwoord op Facebook bij de silhouette patronen deelstaat. Super leuke dingen maak je. Ik ga je direct volgen.
    Ik vind het ook erg leuk om de sil in combinatie met mijn naai hobby te gebruiken. Ik heb hem nog wel pas.
    Misschien vind je het leuk om mijn blog ook te zien/volgen?

    Groetjes Annet

    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke combi zeg! Lijkt me heerlijk comfi zitten ook voor die kleintjes.

    BeantwoordenVerwijderen