vrijdag 15 augustus 2014

Tas Sew Natural

Marieke van Sew Natural maakte een handige tutorial voor een keerbare shopper. Daarbij maakte ze leuke extra tutorials voor vakjes, een rits, e.d. in de DIY Tote Bag Week.  Met veel plezier heb ik aan deze tas gewerkt. Het was best een klus, maar ik heb er ook veel van geleerd.

Voor mijn fotograferende zus:



Voorkant 


Achterkant

Met verzonken rits




Het logo van mijn zus aan de binnenkant geflockt met de cameo. 


Binnenzak met rits, ook volgens tutorial


Dit is mijn eigen toevoeging: een kartonnen bodem, bekleed met de stof van de voering.
Zo  valt de onderkant ook mooi. 


1 opmerking:

  1. Wat een mooie tas heb je ervan gemaakt! Met rits en binnenvakje :-) En het camera-stofje is ook geweldig!
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen