zondag 15 september 2013

Charlie voor mijn aapie

Niet alleen de oudste is bijna jarig, ook de jongste verjaart over een paar weken. De tweede charlie zat net zo rap in elkaar. Het patroon is eenvoudig en de handleiding prettig. Inmiddels had ik al in de gaten dat het model wat korter valt (kruipt wat op door de band) en niet al te breed is (door de voering). De hals moest wat uitgediept worden om de koppies erdoor te laten. Maar dat was allemaal makkelijk aan te passen. Ware het niet dat ik deze versie tegelijk geknipt had met de vorige. Goed gemeten is nog niet altijd weten! Hier de charlie voor mijn aapie, met onderaan de foto-inzending voor de wedstrijd. Met dank aan mijn andere, net zo lieve en creatieve zus voor de vormgeving van deze foto!  




 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen